Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

melaram

Assalamualaikum readers, soft reminder untuk sape-sape yang masih belum isi e-filling sila-silalah isi ye, esok dah last day..

Alhamdulillah aku dah selamat isi, lebihan bayaran pun aku dah terima dan dah selamat pun digunakan..haha
Memandangkan kasut office, dah hampir setahun tak berganti, kasut tu elok lagi, tapi dah kusam (alasan nak beli kasut baru kan..hehehe hubby aku mesti dah dapat baca fikiran aku ;p).

Dan jugak handbag hantaran yang aku sayang sangat nak pakai, tapi bile pakai cepat je kulit-kulit kat tali tu mengelupas, walaupun handbag tu elok lagi (agak-agak kalau pegi outlet die tu die ade tali replacement tak

So aku plan dapat duit baki income tax tu nak beli 2 benda alah ni la. Semalam misi aku tercapai, dapat lah aku 2 barang ni, walaupun bukan dari jenama pilihan sebab tak de yang berkenan bila masuk outlet die tu, tapi jenama ni pun memerlukan encik suami top up jugak, sebab terlebih budget hahaha nasib ade encik suami yang memahami kan3..;p (kena pandai guna psychology nak pujuk suami shopping & belanja kalau-kalau harga handbag&kasut tu terlebih dari budget..hehehe).

weehuuuu..hahaha setelah sebulan start keje, shopping adalah terapi diri yang terbaik..:D


Kasut ni nampak simple je kan, tapi best, comfy je hehehe ciri-ciri penting nak buat kasut office, kasut nak gi kelas, kasut nak panjat tangga yang banyak kat tempat keje ni, kasut nak hantar amik Alisya dari taska, of course la kena selesa and sedap di kaki..:)

Handbag ni pulak, kriteria utama mestilah besar (nak isi pampers, bedak, wipes, sapu tangan, toys, reben tuan puteri Alisya) tambah lagi dengan barang sendiri. Lagi satu kriteria handbag tu mesti tak keras, maksudnye boleh penyet2, hehe memang aku tak suke handbag keras sebab nampak macam orang tua, nanti dah tua baru suke kot..;p 

pewaris handbag mummy..;p

Okaylah, entri tanpa motif ni saje di post di pagi-pagi hari sebab excited dapat handbag and kasut baru (macam budak sekolah dapat bag and kasut sekolah baru). hehehe bak kate Harith Iskander dalam Lawak Ke Der, orang pompuan kalau cerita pasal shopping memang takkan habis dari pagi sampai ke malam, dah beli pun cerita, tak beli pun cerita, kui3..nak wat cemanakan, lumrah orang pompuan..:)

2 Response to "melaram"

  1. Anonymous says:

    wallet ku kempis...sob3...

    (^_-)V says:

    Hehe, mekasih ye en suami, wallet kempis debit card kan ade ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme