Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

ngidam nak bergaya

Sejak-sejak ade baby ni, hati teringin nak bergaya tapi masa tu terkejar-kejar..Kadang-kadang aku berangan sorang, bile la aku nak pakai shawls aku yang melambak tu...Tudung Ariani jugak yang senang aku belasah sekarang ni, kemas dan cepat (nanti kite borong tudung Ariani lagi ye encik sayang, hehehe)

Tapi aku rajin jugak update diri pasal fashion walaupun tak sempat nak bergaya, aku tau jugak pasal peplum (dah beli 1 tapi sampai sekarang tak pakai-pakai lagi..hehehe) dan trending fashion 2013 iaitu color blocking..hehehe


Peplum

Color Blocking Tips

Aku dari dulu memang suke kaler yang terang-terang especially merah, aku sanggup je pakai seluar pink, 1st date dengan encik suami aku pakai baju corak bunga terang, macam corak harimau..hahaha aku beli handbag kaler merah ang-ang, handbag hantaran pun kaler merah, hihi 

Zaman single memang duit banyak habis ke fashion, kasut, handbag, baju, seluar..Lama dah aku tak dapat pakai vogue-vogue (tak sempat weh, tunggu Alisya besar sikit, dengan dia sekali aku dress up kan nanti..hik3)

So sekarang ni aku setakat pakai bersahaja je la, pegi keje tak de la bergaya mana setakat kemas tutup aurat orang tengok pun tak sakit mata, ok la tu kan..officemates aku pun perasan yang aku dah tak sempat nak bergaya, hahaha..Sabar ye, bagi anak besar dulu..sat gi baru nak lilit shawls Alisya dah merengek, payah..So kite simpan dulu sume tu..:)

1 Response to "ngidam nak bergaya"

  1. SYANI says:

    Penangan dah ada baby memang gitu la... semua kena buat cepat2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme