tangan-tangankan

Pada suatu pagi Isnin yang tenang...~kring kring (bunyi telefon A)

A : (~A menjawab telefonnya) aku da smpi da..class kat lab pagi ni
Puan C : (~bertanya pada A) awak cakap ngan sape tu?
A : ni B die terlewat bangun..tanya kelas kat mane..
Puan C : owh ok...

~tok tok tok...(~pintu lab diketuk)

Puan C : haaa kenape lambat?
B : ni saya sakit perut (~dengan nada nak tak nak je jawab)
Puan C : Pagi2 dah menipu saya...
B : Menipu ape betul la saya sakit perut
Puan C : kawan awak cakap awak terlewat bangun tadi
B : ha mane la saya nak tau die cakap ape (~cakap dengan nada meradang dan dengan muka tak malu terus duduk)

p/s : Sayangkan anak tangan-tangan kan...

5 Response to "tangan-tangankan"

  1. cik kena tpu yer...ciannye cik...kero3...

    (^_-)V says:

    kawan saye meluahkan perasaan, tapi tadi pun saya kena jugak..:( haihhh..takut nak ade generasi baru..

    owh...mmg agak ganas generasi baru nih...kero3...

    hahaha... lab yg selalu 2 ke cik???hehehe...

    (^_-)V says:

    lab computer..huhu ape la nak jadi ngan adik2 awak ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme