Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

sudah kena potong

Sob3..sudah kena potong la itu pinjaman perumahan..Starting from this month...huhuhuhu...Cepat pulak gomen buat keje skrg ni, kalau dulu aku dengar lambat diorang mula potong, opismate aku cite masuk umah dah setahun pun belum potong lagi, tapi susah jugak kalau macam tu, delayed lama sangat, kene bayar balik, berapa puluh ribu tu kalau dah setahun tangguh, mampus..!! So dalam kisah aku ni, tak pe la aku pikir positif je, cepat potong, sok cukup masa pinjaman, cepat la abes hutang aku tu, dah tua nanti tak de la aku sibuk kira hutang lagi..kan3..

Sekarang aku cuma harap, cepat la lawyer sengal aku tu settlekan urusan yang die patut uruskan and selesai segala2nya segera, aku dah tak sabar ni..Bukan apa, agenda hujung tahun ni banyak sangat, majlis kenduri adik ipar, aku pulak nanti dengan dah tak laratnya, hubby kene di posting ke mana pulak, takut tak de masa..Sementara hubby tengah ada masa senggang, and aku pun tengah larat bawak badan ni boleh la jugak tolong-tolong mana yang patut, harap-harap la boleh masuk rumah dengan kadar segera..Nanti ade pulak hubby aku kena cat umah time pose-pose ni, kui3..nasib la ye sayang..;)

0 Response to "sudah kena potong"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme