Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

teluk batik 2012 (versi jalan-jalan petang 01062012)

Lepas dah puas rehat, makan-makan apa yang patut kat homestay, around pukul 6 kami jalan-jalan menjenguk kawasan, aku yang taunya pantai teluk batik je la kan, tapi encik hubby bawak kitorang ke jetty complex marina island, aku pun tak pernah sampai area tu..

Kawasan cantik, sesuai lah untuk berphoto shoot, masa tu pun ade pasangan baru lepas nikah kot, berphoto shoot kat situ..

Kami pun berphoto shoot je kat sini, masing-masing cari gaya masing-masing snap pakai camera masing-masing, kui3 

mak aku melaram pakai topi pink aku, kui3


Lepas dah puas bergambar, konon-konon nak basahkan tekak sambil nak lepas ngidam minum cendol, tengok2, cendol kat Mr Cendol ni sume HABIS...kecewa betul aku..=( tapi adik aku cakap (tak tau la die nak sedapkan hati aku ke ape, dia kata ala x sedap pun cendolnya, sebab kat Batu Gajah ada cawangannya) so aku terubat sikit la, perasaan tu..hehehe (tapi Alhamdulillah, Ahad tu, ada kenduri kawan hubby, diorang ade hidangkan cendol, kui3, dapat aku makan...)

Kami singgah basahkan tekak kat gerai tepi laut(gambar pondok dalam collage yang aku buat kat atas tu). Yang paling kelakar, menu punya la panjang berjela konon sume ade, tapi bila order sume habis, haddoiiii...Petang tu aku order laksa & lai chee kang, hahaha tak pernah-pernah aku order laksa tetibe je..yang lain tak order makan pun, just minum je, sebab diorang dah makan kat homestay tadi..

0 Response to "teluk batik 2012 (versi jalan-jalan petang 01062012)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme