Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

tukar uniform

starting next week nampaknya uniform keje dah kene tukar...my mom pun dah bising jangan pakai ketat-ketat, pakai pakaian loose je..ye lah, ye lah mama oii, bukan tak nak beli tapi beli sikit-sikit la kan, nak beli sekali sedozen baju tak mampu mak...so dah gaji ni boleh la bershopping uniform baru...bulan ni beli la dalam 2 - 3 helai..hehehee excitednye rase...=) nanti next month beli lagi 2 -3 helai, oopss tapi next month tu merangkap skali preparation nak raya tu..adoiiii..raya nak kene banyak baju, nak berjalan raya, nak makan banyak, yummy, sedapnye..kui3..

Ade jugak ushar2 blog-blog yang menjual baju2 online ni..supaya nanti tau la kan bajet berapa banyak duit yang akan dileburkan dilaburkan...hehe sambil-sambil cuci mata..

tengok jessica alba ni pakai leopard printed maxi dress ni, alahai comelnye...sukeee!!! nak cari gak la macam ni..hehehe, pakai la inner tangan lengan panjang kan..like3!!!

dari dulu aku suke maxi dress color hijau lumut si angelina jolie ni, fabulous!!!
nak cari jugak warna ni, kalau jumpa la kan..warna ni susah nak cari ni, rare..

jubah macam bienda ni, time raya ok gak nak pakai, nice...=) tapi masalahnya sekarang ni raya tahun ni, side aku dah setkan tema apple green/hijau pucuk pisang, jenuh la aku nak mencari kaler tu pulak, rare jugak jubah kaler tu, kalau pink, merah, biru tu kaler2 yang senang nak cari..adehhh...

lagi satu fesyen yang berkenan pulak mata melihat..overall maxi ni..hehehe macam nak cari la satu..hik3..



untuk uniform keje yang nak pakai seharian tu, cari je la yang murah-murah and sesuai dengan etika kerja..gi keje je pun, bukan nak melawa yang penting asalkan kemas...silap2 aku beli design sama, warna je lain2 macam gambar kat bawah ni..hehehehe



tak pun nak gi keje, aku pakai long skirt yang sememangnya aku dah ada 2 - 3 helai...so aku just tukar tops/blouse nye je kan, blouse ni pun aku dah ada..so x yah la nak beli...gud idea kan3!!! =)











2 Response to "tukar uniform"

  1. Anonymous says:

    bajunye ketat...hehehe...

    (^_-)V says:

    hahaha..shhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme