Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

teluk batik 2012 (versi pagi 02062012)

Pagi tu kami breakfast ala kadar je di homestay, mak aku sponsor ayam KFC, beli malam semalamnya, so pagi tu kami makan ayam KFC, rendang(mak aku bawak dari rumah), and nasi impit(adik ipar aku rebus semalam)..hehehe  

Lepas dah mandi-mandi pagi tu, diorang plan nak terjun laut la kat teluk batik, hahaha tapi aku malas (kalau air sungai aku suke, laut ni leceh pasir-pasir tu), tanya encik hubby, ingatkan die nak mandi laut, rupenya die pun malas, adik-adik aku je yang mandi laut..memang dari homestay diorang tak mandi, kui3..


Sambil adik-adik aku mandi tu...hubby ajak aku jalan sepanjang pantai tu, hehehe seronok, selalu gi time petang,panas...jalan time pagi-pagi ni syok je..teringat masa gi penang dengan kawan-kawan matriks dulu, ni yang terasa nak ajak hubby gi stay kat penang ni, nak stay kat chalet tepi pantai, bangun-bangun tido keluar je chalet leh terus jejak pasir pantai..bestnyeeee...

Selesai aktiviti mandi-manda ni, kami balik semula ke homestay, siap-siap kemas barang, nak balik...lepas tu terus pegi memborong hasil makanan laut..=) 

-tamatlah kisah cuti teluk batik 2012-

0 Response to "teluk batik 2012 (versi pagi 02062012)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme