Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

tembikai susu


Semalam officemate aku bagi buah ni...die bagi aku saiznya lebih kurang suku dari sebiji buah aku dapat, kebetulan housemate aku balik kampung, so memang tinggal sorang kat umah...pagi tadi aku potong la separuh dari yang aku dapat tu, bawak bekal ke office...
Dari pagi tadi sampai ke petang ni aku mengunyap benda alah ni...
Lepas makan dah tinggal 2 3 potong tu terdetik pulak, alamak elok ke aku makan buah ni, huhu mane la tau kan..kot ade effect pulak nanti..
Tapi bila search kat internet, legaaaa..
Bagus rupanya buah ni, and memang di galakkan makan saat-saat macam ni..hehehe fuhhhh....

antara khasiatnya boleh baca di sini :

1.  cempakamelati.blogspot.com

2. sumysya.blogspot.com

0 Response to "tembikai susu"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme