Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

alahan tali jam


Tali jam pun menjadi masalah pada aku sekarang ni..busuk betul baunya sejak-sejak pregnant ni..dulu elok je aku pakai masa tak pregnant..deria bau aku jadi amat sensitif..jam ni aku tanggalkan bila nak buat keje kat opis simpan jauh-jauh, sebab terbau-bau kebusukan tali jam tu..huhu
Benda lain pun ade jugak yang aku jadi sensitif bau sekarang ni, cuma jam ni yang paling kronik sebab aku kena pakai..Jam ni je yang tinggal dalam koleksi, jam lain dah rosak, dan aku belum ada mood nak beli jam baru sebab last jam aku yg rosak alisya hentak ke lantai, cerminnya pecah, sabo aje le....sob3 kesiankan..😭😭

0 Response to "alahan tali jam"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme