Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Ngidam breastpump

Ahaa..pregnant kali ni, setelah berpengalaman dan barang keperluan pun banyak dah cukup, mana barang kakaknya yg masih boleh pakai, kita akan guna semula je, carseat, stroller, besen mandi, etc..
Tapi ada 1 benda yang dah lama aku ngidam nak ada..that is medela freestyle breastpump..sebab masa anak sulung dulu beli yang jenama biasa je pureen electric breastpump yang memang tak sedap dan hasil tak berapa nak memberangsangkan..
Paham-paham je la kan harga medela freestyle tu untuk rakyat marhaen macam aku ni, nak beli memang la mampu, tapi lepas bayar tu, makan pasir je la kot..so kali ni aku berazam nak menyimpan sikit-sikit supaya dapat la memiliki benda alah tu sebagai motivasi untuk aku breastfeed, kui3..tunggu je la berjaya ke tak aku membelinya..haha adoi, awal2 ni je semangat lebih, tapi memang aku nak bf lama skit plannya (alisya dulu 8 bulan je) sebab hidup sekarang dah stabil sikit kan, dah tak perlu nak travel macam masa Alisya baby dulu..so harapnya berjaya la, Insyaallah..

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

2 Response to "Ngidam breastpump"

  1. SYANI says:

    Sha,
    Cuba tengok FreeMie... macam best je kalau nak freestyle.

    (^_-)V says:

    WOW..memang nampak menarik..dah teruja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme