Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Embah datang melawat cucu

Minggu ni memang heaven untuk alisya..petang isnin embah datang amik kat skool, dia dah tergamam, tengok embah ade..siang malam berkepit je dengan paman (adik aku)
Al-kisah mak aku datang menjenguk kami di tempat baru..Datang dengan adik aku 2 org yg last tu..Saje diorang cuti-cuti, memandangkan tahun ni family kami tak de cuti-cuti Malaysia macam tahun lepas gi Penang, sebab adik aku yg no 2, wifenye bersalin, so family diorang kene berpantang berjalan, hehe next year kite plan gi jalan2 ye (hujung tahun adik alisya dah 6 bulan ok la kot hehe, Insyaallah)
Mak ade kat umah kan, lunch memang seronok la balik umah makan..hehe, minggu depan sunyi la umah tinggal kami 3 beranak je..



Petang balik keje aku bwk jenjalan area sini, bawak gi makan tempat-tempat special orang sini..Esok plannya Insyaallah kita gi jalan jauh sikit ok..😀😀

posted from Bloggeroid

0 Response to "Embah datang melawat cucu"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme