Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Jalan-jalan JPO

Semalam bawak family gi jenjalan ke JPO, aku pun first time jejak kaki ke sane..Mula-mula takde plan nak beli apa pun, cuma nak cuci mata je..tapi memang tengah sale kat JPO tu..

Kami sampai dalam kul 10.30, terus ke food court sebab aku rasa perut dah lapar (sejak pregnant ni, 2 jam sekali kena makan)..So kami makan pagi, makanan yang berat terus..aku tengok subway mula la teringin, so aku beli subway..

Dah makan, kami pun mula jalan-jalan..Masuk sembonia, mak aku berkenan satu beg, so lepas dah puas belek, dia pun sambar la beg tu..

Pas tu, masuk butik baju-baju budak, sebab dari luar Alisya dah nampak mickey mouse, doraemon, etc, die seronok nak menengok kartun-kartun tu je..tak beli apa pun, sebab aku baru belikan Alisya baju, next time la ye anak..

Yang die nak cuma buku upin&ipin, masa kami singgah masuk ke kedai coklat..Daddy die melayan kerambangan mata dia masa dalam kedai tu..kejap nak beli pensil upin ipin kejap nak beli pencil case upin ipin, sudahnya pegang buku warna upin ipin..selamat la duit, buku warna tu baru RM3.90, kui3..

Nampak butik guess, aku pun riki-riki la kot ade design baru and kot ade handbag after discount yang cantik-cantik..Tapi tak de pun yang berkenan. Encik husband hasut beli jam baru..memandangkan jam aku kan dah rosak, yang tinggal jam tali busuk tu..So aku riki-riki jam ade plak yang berkenan..lepas dah belek-belek, pembayaran pun dibuat..

Encik husband beli seluar utk cycling..so sorang 1 dapat habuan, cuma adik aku yang berdua tu takdr yang berkenan depa nak beli, tak pa la depa boleh gi shopping sendiri bila-bila..Dah jom kite balik..😁😁





posted from Bloggeroid

0 Response to "Jalan-jalan JPO"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme