Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Jam Reward Diri


Tadaaa!!

Ni lah jam sebagai reward kepada diri sendiri..cewahhh

Aku anggap pembelian jam ni sebagai reward lepas aku dapat kenaikan gred, 3 bulan lepas (ye lah elaun baru, pun baru dapat walaupun dah 3 bulan naik gred, so dah dapat elaun baru, baru la celebratekan..) baru dapat elaun je ye, sebab masih lagi dikira memangku, belum betul-betul sah naik gred, kena memangku at least setahun..hoho kena lah keje kuat, performance kene mantopp..sapa kata keje gomen senang, meh nak babab skit mulut tu..

Plus en husband pun naikkan gaji aku (nafkah la tu maksudnya), haha jadi aku beli la jam, ada duit lebih skit bulan ni..Lepas dah tak tahan dengan bau tali jam lama aku tu kan..

posted from Bloggeroid

0 Response to "Jam Reward Diri"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme