Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

New semester, new place, new courses!!!


Wahhh neves rasanye nak start new semester kali ni..rasa macam masa mula-mula kerja dulu je..

Sebabnya, 7 tahun yang lepas aku ditempatkan di department yang memerlukan aku mengajar subjek diluar bidang aku..setelah 7 tahun aku bermain dengan subjek tersebut, kini aku ditempatkan semula ke dalam bidang sebenar aku..

Lepas 7 tahun, bayangkanlah, lama dah aku tinggal bidang IT ni..setakat nak terangkan apa itu computer memang la takde masalah..tapi technology ni 3 bulan pun dah berubah, inikan 7 tahun..segala jenis programming language aku kena bukak kitab balik, segala jenis database aku kena up to date dengan yang latest..hohoho tu belum masuk silibus yang kerap bertukar, sebab teknologi berubah..

Tapi bak kata orang, bila kita niat nak mengajar orang/berkongsi ilmu..Insyaallah cepat la kita paham dengan subjek tu..sebab tu orang kata jangan kedekut ilmu..😁😁

So semalam dah start sem baru, ada certain class yang aku dah masuk..So far ok la..

Semoga aku terus success dalam bidang IT yang dah tertulis untuk aku ni (dulu aku x pilih pun course ni, aku ni students lelong nak amik course yang berkaitan biology/medic tak dapat, rata-rata coursemates aku semua kena lelong, kui3)

Tapi tu lah, macam yang aku kata, bidang ni dah tertulis untuk aku, by hook or by crook, aku kena teruskan jugak la..nak sambung belajar plak niatnya (Insyaallah..tengah amik mood ni, fuhhhh) doakan la, umur berapa tu tak kisah, asalkan dapat sambung belajar and semangat tu ada..hihihi

posted from Bloggeroid

0 Response to "New semester, new place, new courses!!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme