Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Tahun baru, Taska baru


Masuk office pagi ni, dapat berita gembira bila nampak surat ni atas meja..Alhamdulillah, permohonan nak masukkan Alisya ke taska dalam poli ni berjaya.

Dari awal berpindah lagi, dah isi borang, tapi sebab kekangan kekurangan guru, taska hadkan pengambilan. So kena tunggu que la.

Seminggu sebelum cuti hari tu, orang lain dah tau result ni, aku je yang kecewa, sebab diorang kata tak jumpa borang yang aku hantar (wakil yang hantar borang aku tu dia direct hantar ke pejabat, orang lain hantar ke taska). So aku pun isi la semula borang, dengan hati yang pasrah, takpalah kalau kena tunggu que lagi sekali..sedih sangat, sebab isi borang kemain awal..

Tapi dengan adanya surat ni pagi ni, aku terasa happy sangat..hopefully Alisya akan serasi juga dengan taska baru ni nanti. Hati ibu tu risau juga, sebab biasalah nak hantar ke taska baru, dia tak biasa lagi kan..

Walaupun dia dah selesa dengan taska sekarang, tapi apapun semua ni untuk kebaikan dia dan kami sekeluarga. Dah berada dalam kawasan senang sikit kalau apa-apa urusan nanti kan..aminnn

posted from Bloggeroid

0 Response to "Tahun baru, Taska baru"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme