Untung nasib..

Sehari dua ni viral kisah pasal pilot wanita air asia tu kan..especially dalam laman sosial macam dalam fb, sampaikan dalam whatsapp pun diorang duk mengatakan hal tu..

Sebenarnya secara tak langsung, aku kenal dengan pilot tu, sebab dulu dia 1 batch matriks dengan aku, dan yang membuatkan aku kenal dia sebab roommate aku masa kat matriks tu macam ade berkawan dengan kawan dia..aku pun ingat-ingat lupa ye lah, kisah 12thn lepas..

Kalau tak silap aku, ada kawan pernah cerita yang dia memang masuk akademi latihan pilot tu..tapi tak de la sampai jadi viral cerita tu macam yang terjadi hari ni..kui3..

Ada anak didik aku yang berangan kononnya si pilot tu adalah "tulang rusuknya"..padahal umur jauh beza kot, tapi kalau dah jodoh che ta & zain pun bersatu jua kan..hehe tak pe berangan la anak-anak didik aku tu sementara boleh..

Cuma yang aku nak cerita dalam entri ni, macam kisah pilot ni..dia dah kerja since 2006, lebih kurang 8 tahun dia menjalani kehidupan dia macam biasa, tapi siapa sangka tetibe di penghujung tahun 2014 ni kisah dia jadi viral, satu Malaysia duk cerita pasal dia..Bila orang duk cerita pasal benda bagus, lagi la kita suke kan..

Itu la semua tu orang kata untung nasib..hari ni mungkin kita rakyat marhaen yang menjalani kehidupan seharian kita secara biasa..tapi esok lusa siapa tahu, satu Malaysia kenal kita..semua tu untung nasib kan..😃😃

posted from Bloggeroid

0 Response to "Untung nasib.."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme