3 hari, 3 hadiah

Meriah hari jadi Alisya tahun ni, sepanjang 3 hari dari mula hari jadi tu daddy bagi hadiah..kekeke pandai betul dia mem"pau" daddy dia..
Mula2 daddy belikan kasut ala2 kasut crocs..ade gambar frozen, Alisya panggil let it go,kui3..
Hari kedua, gi jalan2 billlion, dapat pulak sepasang kasut lagi, kasut gegirl untuk jalan-jalan..
Hari ketiga, tengah orang duk makan (sambut birthday paman dia) dia mengaruk tak nak duduk diam, ajak daddy dia berjalan (memang pe'el anak aku tu, kalau bawak gi makan, sibuk nak ajak berjalan, tak mau duk lama-lama). Tau-tau balik jalan-jalan, dah pakai sling bag panda..hahaha
Nasib la daddy kan, melayan anak gegirl kesayangan awak tu..hehe

posted from Bloggeroid

0 Response to "3 hari, 3 hadiah"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme