Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Alisya's birthday celebration

Semalam genap 2 tahun usia anak sulungku. Tak terasa masa 2 tahun tu, rasa sekejap je, Alisya dah pandai bercakap macam-macam..boleh la nak ajak bersembang..

Kami tak plan apa pun, cuma plan nak sambut kecil-kecilan je bagi Alisya seronok, ingatkan petang baru nak keluar, sebab Alisya lahirnye petang, hehe

Mak aku ajak main bowling sebab ari tu dia main dengan kawan-kawan dia tak puas katanya..So kami pun dah bosan duk umah, dua hari hujan turun tak berenti, kami on je..Ajak mak mertua aku sekali, dengan family adik aku, pendek kata family dekat yang ada kat Ipoh la kitorang ajak..

Kami gi Mydin Mall Meru, Alisya kalau kat situ apa lagi, nampak Restoran Upin Ipin, kesitu la die tuju..encik husband kata, takpe la makan je kat situ, kesian Alisya si birthday girl..Tu yang jadi sambut birthday kat dalam kedai Upin Ipin tu..curlass kau anak..😁😁

Aku nampak ade kedai roti & kek, aku pun beli je la kek apa yang nampak macam ok, and tak besar sangat..kakak kecik ni, nampak kek, kemain seronok die nak potong(agaknye nampak kawan-kawan kat taska yang celebrate birthday buat macam tu kot)

Lepas dah makan, baru la kitorang main bowling..haha seronok gak, semua main kecuali aku jadi pom pom girl, kui3..risau gak nak lasak-lasak tengah buyung ni kan..Alisya & sepupu dia pun main, daddy dia bagi merasa, dah budak-budak kecik tu menempek je kat tempat bola bowling tu, kesian nengoknye..hehe

Macam tu lah kisah sambutan birthday anak sulung mummy daddy yang ke-2 tahun..esok lusa dah nak balik..wuwuwu, bosan sungguh memikirkan nak balik, rasa nak mintak tukar balik kerja negeri sendiri..kui3




posted from Bloggeroid

0 Response to "Alisya's birthday celebration"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme