Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Newbie in this field

I'm still a newbie, with 3 courses to be taught, so there are 3 different notes, 3 different assessments, 3 different classes, and all other things of differences..wuwuwu

Inilah yang orang kata, bukan mudah kembali ke pangkal jalan, bila dah tinggal lama sangat jalan tu..haha In terms of bila kita dah berada di zon selesa, changes are really pain, bak kata orang putih..Semua bahan nak mengajar aku kena sediakan from zero, dan aku Kena belajar balik..

Memang ada notes, assessments dari kawan-kawan..tapi aku kena modified ikut kesesuaian dan pemahaman, dan ikut kehendak silibus terkini..

Solusinya..inilah dia, have to bawak kerja balik rumah, which is aku dah lama sangat tak buat keje tak sihat macam ni..ye lah, campur adukkan keje opis dengan keje rumahkan perkara yang tak sepatutnya berlaku bagi orang yang nak menjadi pekerja cemerlang macam aku ni, haha pegangan hidup aku kerja 8-5 sahaja, tapi untuk permulaan ni aku kena derhaka la dengan pegangan hidup tu, nanti bila aku dah ade pengalaman, relaks la skit kan, harapannya..huhuhu

Letih banyak rasanya untuk permulaan ni, dugaan untuk aku yang tengah pregnant ni, bersama seorang anak yang tengah aktif nak bermain dan mengexplore, bertabahlah la ye anak-anak mummy..


posted from Bloggeroid

0 Response to "Newbie in this field"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme