Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Dinner treat untuk anak

Memandangkan minggu ni aku agak busy, dan memandangkan pagi tadi aku cek up pregnant,nafsu nak makan tu jadi meningkat (ntah setiap kali lepas cek up mesti aku rasa macam nak celebrate)..hikhik..so aku plan dating dengan Alisya berdua petang tadi..

Kesian anak aku, pagi gi taska, balik taska terus balik umah..so hari ni bawak la die gi makan kat luar..dah la musim2 cuti sekolah ni tak ramai yg hantar anak ke taska, so alisya agak bosan jugak ke taska tu, ye lah, ade 2 3 orang budak je yg tinggal..penah sehari tu pengasuh jaga die sorang je, haha

Amik dia dari taska terus bawak gi makan ke marrybrown..suke la die kan..ade tempat duduk buaian..😃😃 aku amik kids meal utk dia, dapat free gift chicken balloon..kemain sayang dengan chicken tu..siap disuap fries, disua straw air minuman kat chicken tu..kui3..

Aku sebenarnye tak suke sangat marrybrown, haha bagi aku tak sedap, sebab tu jarang pegi..so aku pun tak tau nak makan ape, aku amik bubur ayam je..

Lepas dah siap makan, alisya punya portion macam biasa la mane habis..so aku bungkus bawak balik je la..balik Dah tak payah pk nak masak apa, nak siapkan basuh kain baju, lipat kain baju..
nanti cuti panjang nak balik kampung, yihaaa..😆😆

posted from Bloggeroid

1 Response to "Dinner treat untuk anak"

  1. SYANI says:

    muka sebijik cam daddy dia,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme