Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Darah??!!

Seriously I'm panicked last Sunday, when encounter ada blood keluar..tapi tak banyak, 2 titik je mcm tu..Cepat2 keluar jap dari office, gi klinik..
Hajat nak gi klinik swasta je yg aku tau kt situ ade perkhidmatan scan, tapi hampeh betul tempat ni, klinik tutup sesuka hati..so I've no choice, aku gi klinik kesihatan..mak aih, ramainye orang, dengan baby cek kuningnye, dengan ibu-ibu mengandungnye..sah lambat la turn aku ni..
Aku gi kaunter bagitau yg aku bukan dtg nak buat monthly cek up, tapi sebab ade bleeding skit tadi..so nurse kat kaunter tu suh aku buat urine test, hantar kat makmal..
Tak lama tu result keluar, terus tunggu turn utk jumpa doc, lama tak lama, dekat 45 min jugak la aku menuggu turn nak consult dgn doc..nasib tak da class..masuk bilik, doc tanya darah keluar banyak mana..aku cakap macam 2-3titik mcm tu, tapi td masa buat urine test aku tgk dah xde darah..
Doc scan perut aku, tengok baby semua ok, rahim pun nampak ok..cuma dia kata may be implantation bleeding sbb dia kata awal-awal ni baby masih belum sempurna menempel (so aku terima je la apa yang die cakap tu).
Die cuma kata, jangan buat keje berat..Aku kata, bab dukung anak x leh nak elak la, naik turun umah tingkat 2, anak saya ada mood die nak berdukung je..doc tu senyum je..Ye lah aku pun bukan tak beringat, tapi kalau dah keadaan mendesak, takkan tak dukung langsung anak tu kan, budak kecik baru nak masuk 2 tahun, ape lah yang die nak paham, mummy die ni pregnant..
Moga-moga baby ni terus kuat, membesar dengan sihat & sempurna, kesian baby..sabar la ye sayang..anak no 2, walau tak seexcited anak pertama, tapi mummy tetap sayang baby sama macam kakak..😘😘

posted from Bloggeroid

0 Response to "Darah??!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme