'concern'


bila dilihat pada tajuk, concern dalam erti umumnya lebih kepada mengambil tahu...tapi bila dah di letakkan ' ' mesti akan jadi yang sebaliknya atau pun terlebih2 kan..hehehe geli hati betul, kadang2 kita tak rasa pun kita ni akan jadi bahan bualan orang2, tapi bila ada yang menyampaikan, dapat la kite tahu hal2 yang disampaikan tu kan...


adehhh,macam2 betul manusia ni..semalam je dua kali benda ni jadi pada diri sendiri, kat bawah ni kes2 yang da penah jadi selama bekerja...


... = me


kes 1 : di rumah teman >
A : akak, kak .... tu betul ke die nak kawen taun ni?
B : hmmm..ntah la kalau nak tau kene tanye tuan punye badan...
A : Owh..bf dia orang mane eh?keje ape?
B : ehehe..kitorang memang 1 bilik opis, tapi x de pulak nak sembang2 hal2 macam tu...

kes 2 : di opis teman >
C : .... nak kawen eh taun ni?
D : mane ko dapat cite ni?
C : ala tau la, banyak radio2 karat yang memberi maklumat
D : ko kalau nak tau, gi tanye tuan punye badan tu, nnt kalau akak salah cakap susah..

kes 3 : di opis teman >
E : .... tu die tak de sape2 lagi ke?
F : maksudnye?
E : ye la, takkan la die tak de bf...
F : owh, ade je...
E : sape?
F : alah ko bukan kenal pun..hihihi...

kes 4 : pop-up message dari fb >
G : weh, ko ni sorok bf eh, yang mane satu?jenuh da aku stalked fb ko, x jumpe pun..
H : ahaha..xde orang len ke ko nak stalk..aku bukan artis pun...
G : aku kene la amik tau hal2 isu2 semasa ni...;p
H : ahaha sampai masa aku jemput nnt, ko tengok la puas2..ahaha

ahahah begitulah 4 kes yang da penah jadi, adoiiii, nasib la informer ramai..kui3, informer-informer pun bley tahan pandai simpan rahsia, gud job..=)

niat tulis entry ni, cuma nak bgtau dalam masyarakat kite ni memang banyak sangat gossip, tapi jangan la jadi pengorek cerita, lepas tu heboh merata, ahaha, da macam citer anak mami plak..sampai masa kalau orang tu nak, die bgtau la, tak payah la nak 'concern' sangat ambik tau...

4 Response to "'concern'"

  1. Encik H says:

    wah...semakin ramai nak tau gossip hangat nih...hehehe

    (^_-)V says:

    hahaha, tu la pasai..ramai rupenye yang 'concern'..

    Encik H says:

    hottest topic at PSAS...hehehe

    (^_-)V says:

    ~blushing..hik3..(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme