IPU tanjong malim lebih100??

lepas pekena roti bakar petang tadi terdetik dalam hati dan bersuara pada kawan seopis "k.ayu rase tak macam kabur je..?" , k.ayu pun balas, "a'ah cube tengok gunung ganang tu mana nampak.."



dan malam ni keluar pulak kat berita bgtau IPU kat tanjong malim di paras paling tinggi 109, means berada di paras tidak sihat..huhu patut la rasa panas len macam je..

0 Response to "IPU tanjong malim lebih100??"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme