hot in here!!

korang rase panas tak sekarang?

tadi nak buang sampah pun terasa bahang dalam tong sampah tu, nak masuk toilet pun terasa panas, lepas mandi pun boleh berpeluh..huhu Subhanaallah..niat nak beriadah petang tadi pun terpaksa ditunda sebab panas sangat, ishh..merungut banyak sangat saya ni, tak baik, Astagfirullahalazim...tinggal kat quarters ni pun da bersyukur sangat sebab duk di kayangan aka tingkat paling atas, sejuk skit kot, daripada yang duk umah tingkat bawah2 tu, terkepung...huhu
tapi memang negara kesayangan kita sedang menghadapi musim panas, so banyak-banyakkan minum air dan jaga2 lah pemakanan kite, makan benda sejuk memang sedap tu tapi lepas tu batuk kong-kong-kong pun menyerang..so saling beringatlah antara kita..=)

0 Response to "hot in here!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme