Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

dulu tak suke..tapi sekarang..

Bila Tuhan tarik sekejap nikmat makan ni, aku mula la asyik terkenang makanan je..=( 
huhuhu, mulut ni terasa nak makan, tapi tak semua yang dulu jadi favorite aku tu, tekak ni boleh terima, sedih pulak tetibe rasanye..
Dan aku pun dah mula suka makanan yang dulu bukan jadi pilihan utama,
contohnya :

TOM YAM
sekarang, pegi kedai makan je, menu ni la yang aku pilih..huhu rasa masam-masam tu yang bukak selera aku untuk makan kot...
source : cringel.com

LAKSA
Tadi aku tetibe teringat laksa, huhu teringin pulak rasanya nak makan laksa, sedapnye..sebelum ni aku tak de la nak teringin-teringin dengan laksa ni..
source : malaysia.com

LAKSAM
Sekarang ni menu ni jadi one of my favorite pulak, hahah adoi kenan muka mek/awe kelate pulok la ni wei..sumber nak dapatkan menu ni, kat mana lagi kalau bukan di pasar malam berhampiran, mujur orang jual tu buat sedap..

AIR BARLI
Before ni janan harap la aku nak minum air ni, aku terasa macam minum gandum, hahaha teruk betul, tapi sekarang, sedap pulak aku rasa minum air barli ni..
source : bm.thc.com.my

SUP
Kalau dulu, bila orang hidang sup, tu la menu yang akan aku pilih last sekali, kalau aku makan pun setakat basahkan nasi, tak de nye sampai banjir, tapi sekarang ni suke sangat, tapi jangan yang berminyak sangat la, muak..
source : trendypress.com

 




tapi all time favorite aku adalah......
 
 
 
 
 
NASI LEMAK
Berselera aku kalau makan nasi lemak..hehehe 
Alhamdulillah nikmat makan nasi lemak masih dirasai..=)

1 Response to "dulu tak suke..tapi sekarang.."

  1. mr icham says:

    makan la puas-puas...nanti lepas bersalin dah kena pantang...okehhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme