Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

seluar pendek suami bawak tak?

Bila dah jadi isteri ni kan, biasalah kita orang perempuan, kita la siapkan beg kalau nak kemana-mana kan, hehe, suami tukang tolong angkut masuk dalam kete..hehehe tapi jenis aku ni, biar bawak baju tu lebih, jangan kurang, mane la tau, kot kotor ke, basah ke..masa baru-baru kawen dulu (ewah-ewah ayat macam dah 8 tahun je ko kawen kan, hahaha) aku selalu re-confirm balik dengan suami baju apa or seluar apa yang dia nak bawak.

Tapi penah sekali tu, terkena bebel la encik suami dengan aku..Aku tanya dah dengan lemah-lembut gemalainya, "seluar pendek suami nak bawak tak?".., then dia jawab, "tak payah" tapi sampai je di destinasi soalan yang suami tanya adalah "seluar pendek suami bawak tak??"..aku ni dah la kadang-kadang pelupa, tapi aku yakin dia jawab tak payah bawak tadi, aku pun bebel la, tapi bebel-bebel manja la, "tadi suami yang cakap tak payah...", hehehe nasib la suami aku pun teringat jawapan die tu, so die sengih-sengih je la, lepas tu dapat beli seluar baru kan..hikhik

Pas tu sekarang ni die mula la bile nak ngusik aku, tu la bahan die salah satunya, bila nak gi mana-mana je, soalan tu la yang die akan tanya dulu..hahaha adoi, jadinya soalan tu dah jadi bahan gurau senda kami...tapi sekarang ni tak tanya dah, semua jenis baju & seluar aku bawak, hahahaha (encik suami kena beli MPV la nampaknya bila family dah membesar nanti..;))

p/s : mood nak bercuti dah datang ni...:)


4 Response to "seluar pendek suami bawak tak?"

  1. SYANI says:

    Along punya style, biar hasben yang ambil baju mana yang dia nak bawak. Along cuma tolong sumbat dalam beg je. Kalau apa2 hal, takde la dia nak menyalahkan bini je..heheheh

    mr icham says:

    my style pulak, bawak aje rasa yang sesuai...tak kisah langsung...janji ada yang boleh dipakai...ha ha ha...

    Anonymous says:

    my style...gelak kan aje...hahaha...

    (^_-)V says:

    nnti ade orang buat ayat sedih "kemas barang die je.." sambil buat muka sayu..hehehehe sape la tu kan...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme