nasi sepinggan ver sg petani


haihh...memang cukup 2 minggu berturut lalu highway pi Utara ni..dah lenguh pinggang duk dalam keta, pakai SalonPas pun tak lut dah..ni pasai hang pa la sepupu sepapat..kalau dak, memang tak sampai la kot..kui3..peh ni hang pa jangan la lupa nak turun Ipoh plak na,singgah2 la..jenguk kami yang tinggai dua tiga kerat ja kat sini...~sob2 buat ayat syahdu plak..

cukupkan korum dulu baru gerak..haddoiii


nak duduk blakang driver sebab ade ni..♥


tolong cam rumah sedara sendiri sebab ada 3 umah yang berkhemah..kui3..


ok kali ni tak nak amik tau harga pelamin berapa


arif & wifey..


anas & wifey..


memang 'seronok' kalau drive jam macam ni..huhu


p/s : they start asking about mama's family plak..kui3..~kite sengih je la dulu ye..=)

2 Response to "nasi sepinggan ver sg petani"

  1. bile lagi nih cik?x sabar2 dah nampaknye...kero3..

    (^_-)V says:

    uiks org tu yg dah tak sabar ye..kui3..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme