Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

8 must have apps in my android



1. ExpensesManager
So far, lepas da download beberapa apps yang berkaitan untuk rekod daily expenses, Expenses Manager yang saya paling suka, senang  nak rekod beli apa, berapa ringgit, then dia akan deduct dari gaji bulanan kita, so kita akan tau la balance duit kita bulan tu tinggal berapa hengget..
at least tak la kita tersasar jauh, dulu-dulu before tak de android, apply kat excel biasa je, lecehla sket tiap2 malam kene bukak excel kat lappy untuk rekod expenses, sekarang lepas bayar terus rekod, senang...
memang da amalkan since mula-mula kerja dulu, kalau x rekod rase x secure duit tu macam tak tau ke mana..kui3, dasar kaki shopping memang macam ni.


2. MySolat
Apps ni, bertujuan untuk bagitau pukul berapa waktu solat di kawasan kita, senang lah sikit kan, tak de la teragak-agak dah masuk waktu ke belum. Useful, bila kita travel atau pegi tempat2 yang jauh/susah nak dengar azan.


3. iQuran
Al-Quran beserta terjemahan, mudah nak baca Al-Quran, kat mane-mane je. 



4. WomanLog
Apps yang sangat sesuai untuk kaum wanita, boleh rekod semua yang berkaitan dengan hal-hal dalaman wanita. Da cuba installed yang lain-lain, tapi tak berapa sesuai, ada yang macam terlampau gadis remaja sangat, bila dah tahap umur macam ni, banyak yang nak direkod, body temp, mood, dan lain2 hal bulanan dan harian yang kita buat, kui3 WomanLog ni, professional skit, ok la untuk golongan wanita dewasa.



5. Slice It
Game yang sangat bagus nak menguji mathematics ability =)



6. AngryBirds
Installed semua version, hahahaha



7. Pulse
boleh letak semua website yang kita selalu tengok, fb, twitter, news, blog, so senang, tak yah da susah nak browse satu2.
8. Bloggerdroid
Di guna pakai untuk update blog =)

4 Response to "8 must have apps in my android"

  1. Anonymous says:

    wow...canggihnye...dah pakai android...hehehe..

    (^_-)V says:

    sape pakai 2 gadget yang dua2 android???hahah

    Anonymous says:

    sape la tuh?entah...x tau pun...

    (^_-)V says:

    hahahaha cepat gi tengok cermin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme