kisah budak zaman sekarang

baca tak harian metro hari ni???? "Rahsia Anak Dara"

nauzubillahiminzalik...
urut dahi baca kisah-kisah anak bangsa hari ni....
tu belum yang yang berlaku depan mata kita sehari-hari :

1. tak solat [tak malu nak mengaku dengan kita]
2. makan makanan yang disediakan untuk orang lain [tanpa rasa bersalah walaupun kita da cakap, awak makan hak orang lain, tau tak halal haramnya..]


macam mana nak solvekan perkara yang paling 'basic' ni ye???
masalah utama yang saya nampak, diorang ni tak takut pada Yang Atas tu...
kalau rosak anak bangsa ni, rosak la negara kita, rosak la masyarakat kita masa akan datang..=(

2 Response to "kisah budak zaman sekarang"

  1. Encik H says:

    bahaya ade anak dara nih...huhuhu...

    (^_-)V says:

    hehehe dua2 pun same, yang datang umah anak dara tu kan si anak bujang..kui3, pokok pangkal didikan ibu bapa =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme