Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

semua pun ada lah dalam family ko

situasi A

me : hmm...lama tak nampak encik man, lepas wife die meninggal tu kan...
suspect : kemurungan kot, macam pak cik aku, lepas wife die meninggal dia pun kawin lain, ye lah kitorang kesian juga kat die dok sorang2....

situasi B
me : muka player bola ni macam da tua je, x macam 23 tahun pun...
suspect : dulu aku pegi masuk perkampungan orang asli, aku tengok muka diorang memang matured, memang tak nampak muda.

situasi C
suspect : owh australia, bila ko pegi ni?
me : owh aku x gi pun, tu pak cik aku bagi mase die balik dari australia dulu...
suspect : tu la mak cik aku ngan family die stay kat us tu, lama da tak contact.

situasi D
me : aku x pegi kot this week, nak antar adik aku gi training menembak
suspect : tu la kan, budak skrg ni bagus bagi diorang aktif, anak sedara aku pun masuk taekwondo, dah sampai peringkat negeri da tu...

dan banyak lagi situasi.................

ENOUGH!!!!!!!!!!!!!!!!!

source : weheartit.com

bingit la teliga dengar minah ni cakap, diam je la..!!!!!!!
sume sy cakap die nak bagitau contoh lain, 
x blaja communication skill ke haaa??????????!!!!!!!!!!!!!

korang penah tak ade kawan macam ni, 
bila korang dok sembang pasal hal lain,
 die mesti nak kaitkan dengan diri die, haddooiiii, 
satu dua hari bley tahan lagi, 
tp kalau da 4 5 tahun asyik dengar benda sama, 
berasap beb..

0 Response to "semua pun ada lah dalam family ko"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme