Aktifnya anak mummy ni

Saat baby mula aktif menendang adalah saat yang paling syok semasa mengandung, bagi aku la..sebabnya aku boleh rasa ada kehidupan dalam rahim tu..
Sekarang baby dah masuk 20weeks..makin aktif dan cergas dia dalam perut aku ni..kakak dia main, dia pun seolah-olah nak bermain jugak kat dalam tu..😉
Tu je mummy nak cite, walaupun jarang cite pasal pengalaman kali ni..tapi tetap excited, cuma kadang-kadang macam tak sempat nak tulis..

posted from Bloggeroid

0 Response to "Aktifnya anak mummy ni"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme