Nak anak lelaki pulak..

Isi hatinya macam tu lah, hehe hopefully yang kedua ni lelaki..Tapi walau apa pun Alhamdulillah diberi peluang rezeki mengandung anak yang kedua..

Dah merasa ada anak perempuan sorang ni kan. Nak pulak merasa ada anak lelaki. Kalau anak perempuan rata-rata orang kata senang sikit nak jaga dari anak lelaki. Tapi tang pot pet pot pet ajak bersembang, nak bermanja tu anak perempuan jenuh sikit nak layan.

Masa pregnantkan alisya dulu sebenarnya semua orang duk kata aku pregnantkan anak lelaki. Scan biasa pun doc kata nampak 'scrotum'. Haha ntah celah mana dia nampak aku pun tak tau.

Keadaan aku masa pregnant alisya & anak kedua ni memang berbeza, tapi tu tak leh nak dijadikan penguat sebab aku sedang mengandungkan lain jantina. Sebab orang kata walaupun jantina sama, semua anak tu berbezakan pengalaman mengandungkannya.

ok tu je nak cite haha..nak luahkan isi hati je kalau boleh nak anak lelaki pulak..aminn 😃



posted from Bloggeroid

0 Response to "Nak anak lelaki pulak.."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme