Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Reward from D'Jasmin

Semalam aku ada order tudung dari D'Jasmin..hehe Aku berkenan pulak dengan tudung D'Jasmin ni, aku punya koleksi tudung biasa la yang sarung je, cepat dan senang, labuhnya pun sesuai dengan size aku..Sebelum ni aku dah beli 2 helai dari D'Jasmin ni..

Tapi lepas aku tengok koleksi tudung yang aku ade macam ade yang tak match dengan baju. So aku pun mula la cuci mata lagi mencari koleksi warna yang match dengan baju..2 lagi color berjaya mencuri hati, dan semalam aku dah order pun..

Hari ni dapat mesej dari admin page tu bgtau boss dia nak replace tudung yang aku order tu dengan tudung yang same color tapi ade batu 3 ketul, as claim by her mahal skit dari tudung yang aku order. Sape tak nak kan..hehe rezeki jangan di tolak orang kata..Alhamdulillah terima kasih D'Jasmin..😁




posted from Bloggeroid

0 Response to "Reward from D'Jasmin"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme