Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Wajah kesayangan hamba

Alisya pantang nampak wallet aku, mula la dia nak mengorek semua khazanah alam dalam tu.

Tadi die nampak gambar bapak aku, mak aku, and en suami dalam wallet tu..die sebut la sorang-sorang "paman..embah..daddy.." haha memang muka arwah bapak aku sama macam muka adik aku yang bongsu tu dia ingat aku simpan gambo paman dia..kui3, aku cakap la, "tu embah lanang(atok dalam bahasa jawa)", dia balas balik, "paman.." dia yakin betul aku simpan gambo paman dia..kekeke adoi la alisya ni..

Pastu aku keluarkan gambo dia, aku tanya " ni sapa..?", "ica..", jawab sambil sengih-sengih tengok gambo dia pun ade aku simpan..abes hati la makcik tu tengok gambo dia pun ada..kekeke

posted from Bloggeroid

0 Response to "Wajah kesayangan hamba"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme