Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers

Sindrom Mummy

Alisya sejak-sejak pindah ke tempat baru ni. Hanya 1 tempat je dia boleh berjauhan dengan aku, iaitu taska..huhu

Nak tido dengan mummy (daddy dia pun kena tolak tepi), jalan dengan mummy (nasib nak kalau daddy dukung, and kalau daddy bawak gi main kat playground je tak payah ada mummy), pendek kata yang lain semua pun kene ada mummy la. Contoh aku balik kampung ari tu, aku saja la bagi dia rapat ngan mak aku, dulu kan dia dah biasa mak aku bawak dia gi mana-mana. Tapi jangan harap la sekarang, baru 5 langkah berjalan dengan mak aku, dah buat muka sedih,panggil "mummy..."

Adoiii, ate cemana gaya aku nak pegi beranak kat hospital nanti ni?? Mau haru orang kat umah melayan dia mencari mummy nanti..Aku pun akan jarang balik kampung dah ni, sebab cuti sem budak-budak ni lama lagi kan, ada lagi dalam 2-3 bulan..aku rasa memang Alisya payah dah nak rapat ngan mak aku ni..

Risau gak aku mengenangkan nak tinggal dia masa aku nak bersalin nanti, haihh mudahan lancar dan selamat je la semuanya, macam masa bersalin Alisya ari tu, duk 24jam je kat hospital, pas tu boleh balik..


posted from Bloggeroid

1 Response to "Sindrom Mummy"

  1. SYANI says:

    Hahaha.. Layan kan je la si kakak.. Nanti dah ada adik, lagi kuat dia meragam.. sindrom jealous..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme